marți, 20 aprilie 2010

Am reusit

Ma bucur enorm ca in sfarsit am reusit sa am blogul meu. Ma rugam de prietene si prieteni daca se pricep sa faca si chiar daca stiau, luau cerinta mea ca pe o nebunie, gluma si totul degenera intr-o cascada de misto-uri de genul: " Draga te crezi Elena Udrea sa ai blog?" , "Ai timp liber mult inseamna si nu ai cum sa il folosesti daca iti arde de asa ceva"etc. Pana azi cand m-am ambitionat sa caut singura. Si ghiciti ce am gasit eu? Ce ati gasit si voi... acest site minunat care iti da ocazia sa ai jurnalul tau electronic, fara sa te pricepi prea mult in ale tehnicii IT. Am citit lucruri interesante si am descoperit oameni minunati pe bloguri ( nu credeam ca mai exista). Sunt lucruri pe care nu le poti vorbi cu nimeni. Eu intotdeauna mi-am deschis mai bine sufletul in scris. Abia astept sa va cunosc si sper sa ma primiti si pe mine in sufletele voastre, iar daca vreodata aveti nevoie de un sfat sau o vorba buna sunt aici pentru voi.

2 comentarii:

  1. Pune-ţi sufletul la treabă...
    PS: nici în alt secol nu era mai bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta incerc sa fac... s-ar putea sa cred ca era mai bine doar din carti si filme,dar uneori am senzatia ca am fost acolo in alta viata...

    RăspundețiȘtergere