sâmbătă, 24 aprilie 2010

Emisiuni de divertisment

Doamne! Nu imi revin. In cadrul emisiunii "In puii mei", o doamna, ajunsa la o varsta respectabila, s-a lasat pe mainile lui Bendeac ( Fernando de la Caransebes) sa o coafeze. Rezultatul: capul chel. Cati bani o fi primit femeia sa se lase slutita? Sau poate considera ca nu e slutita. Poate chiar si-a dorit sa isi schimbe look-ul in felul acesta... Sau poate a vrut sa devina vedeta? Or fi avut audienta mai mare? Ce o fi determinat-o sa faca asta?
Emisiunea mai sus amintita, a fost urmata de "Paine si circ", unde "blonda lui Bote", dupa ce si-a lasat silicoanele sa pluteasca in apa si tendentios a venit imbracata cu maieu alb, chipurile s-a rusinat si nu a mai putut sa iasa la suprafata. Nurii i s-au vazut oricum si nici macar nu era prima data. Dar gestul ei a fost mai mult decat gretos: "s-a ascuns" in spatele prezentatorului emisiunii si nu a fost multumita pana nu l-a imbratisat pe la spate storcindu-si sanii contrafacuti de umerii lui Mandruta.Poate o sa spuneti ca nu ma obliga nimeni sa ma uit la asemenea mizerii. Asa este, dar asa sunt toate programele artistice de la tv. Am ales sa mut pe un post cu desene animate. A fost apogeul. Roboti care au in vocabular expresii la moda: "marfa", 'Super tare", "idiotule", 'sa ii zburam creierii" si chiar obscenitati. Ca sa nu mai vorbim de violenta. Intr-un final am lasat la un film pe care l-am mai vazut de vreo 3 ori...si am venit la calculator. E mult mai interesant sa cutreier blogurile. Detinatorii lor au mult mai multa lumina in cap si in suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu