miercuri, 21 aprilie 2010

Atentie !!!!

Acum cateva zile mi-a sunat la usa o doamna - parea ca face parte dintr-o secta - care nu stia prea bine ce vrea si ce sa ma intrebe. Mi s-a parut dubioasa si de obicei nu deschid usa persoanelor necunoscute, dar am confundat-o cu o vecina. Deh, vizorul prin care verific cine se afla in fata usii mele nu iti reda nimic real. Cert este ca am inchis usa nedumerita de "greseala " vizitatoarei mele. A doua zi am plecat de acasa impreuna cu sotul meu si am revenit tarziu ( ora 23). Avand in vedere faptul ca ne intorceam de la o petrecere, sotul meu gustase un pic din licoarea lui Bahus, motiv pentru care in momentul in care am sesizat ca nu poate deschide cu cheia usa apartamentului, m-am rastit un pic la el. Nu era de vina vinul, pentru ca nemernica de cheie nici mie nu a vrut sa imi deschida usa. Ce sa fie ? Ce sa fie? ... butucul abia schimbat cu unul de calitate. Imediat mi s-a aprins beculetul : doamna de ieri, "greseala", intrebarile fara sens, uitaturile peste umarul meu in putinul timp cat am stat de vorba etc. Poate ca gresesc inculpand-o pe ea, dar cineva incercase in lipsa noastra sa intre in casa. Usa este de fier si de aceea patrunderea in casa la acea ora tarzie era imposibila. A incercat barbatul meu sa o forteze, prin cateva izbiri in ea, dar nu a fost cu putinta cu atat mai mult cu cat bunul nostru vecin a iesit sa ne faca observatie ca suntem niste nesimtiti ca la ora aia ne-am trezit sa intram in casa in astfel de mod. Naivul meu sot l-a rugat sa ne ajute si s-a trezit cu usa apartamentului vecinului trantita in nas. Mitocanul de dupa injura in timpul asta ca un birjar. Apropo, nu ma mai satur sa citesc "Atlasul de mitocanie urbana".
Intr-un final am reusit sa spargem butucul abia a doua zi, neinteresand pe nimeni unde am innoptat impreuna cu copilul. Nici macar Politia Romana nu s-a aratat interesata de incercarea unor persoane de a intra prin efractie in locuinta mea. Nu aveam dovezi ca butucul nu s-a stricat peste zi de fapt.

Un comentariu:

  1. Dacă nu a intrat nimeni în apartament, nu v-a fost încălcată proprietatea...
    Poliţia nu are ce face...

    RăspundețiȘtergere